חיפוש

מה לעשות אם נתפסת בוגדת בבן הזוג

למרות האהבה הגדולה שבעבר חשת לבן הזוג שלך, את מנהלת רומן מחוץ לנישואים? לאחרונה בעלך תפס אותך ואת תוהה מה לעשות בנידון? אם כך, אולי תנחם אותך לדעת שאת לא היחידה שזה קורה לה, כי תופעת הבגידות הינה תופעה ידועה מאז ומעולם.

ההחלטה החשובה ביותר: מה את באמת רוצה שיקרה עכשיו?

זה לא משנה בכלל אם את נמצאת בצד שבגד או בצד שבגדו בו, כי מה שחשוב באמת, זה לעצור ולחשוב בצורה רצינית מה תרצי שיקרה עכשיו. האם את רוצה להילחם על הנישואים שלך בכל הכוח? או שאת דווקא יכולה לוותר, להבין שמערכת היחסים הנוכחית לא טובה לך ולחתור לעבר פרידה? בבואנו לענות על השאלה איך להתמודד עם בגידה ניתן לראות שיש על כך אפשרויות רבות ומגוונות, אך מה שבטוח זה שצריך להחליט תחילה מה באמת רוצים. אין כל טעם להתחיל טיפול זוגי או מאבק אינסופי להצלת הזוגיות אם עמוק בפנים היית רוצה להיפרד ולכן יש לשלב הזה חשיבות כה רבה.

עין

טיפול זוגי והיתרונות הרבים שלו

במידה והגעת למסקנה שאת מוכנה ורוצה לוותר על הרומן כדי לחיות עם בעלך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן להציע לו טיפול זוגי. אומנם לכאורה את זו שאשמה במשבר כי את זו שבגדה, אך מצד שני, כנראה שמשהו בזוגיות בבית לא היה מספיק טוב עבורך. זה לא אומר שבעלך אחראי על העניין, אך זה אומר שבהחלט יש על מה לדבר ועל מה לעבוד. במסגרת טיפול זוגי תוכלו, את ובעלך, לקבל לא מעט כלים שאולי יעזרו לכם לראות את הזוגיות בצורה אחרת ושונה. הרבה מאוד זוגות מעידים על כך שדווקא השיחות הקבועות עם אדם זר שלא שייך לזוגיות הן אלה שעזרו להם בסופו של דבר למצוא שוב את הדרך לאהוב. לכן כדאי לדעת שהאפשרות הזאת קיימת ולא מומלץ לוותר עליה, אם מה שאת רוצה זה להציל את הזוגיות.

איך לבחור את המטפל הזוגי?

אם את רוצה להיות זו שיותר אקטיבית ופועלת כעת למען שיקום הזוגיות, אחרי שבגדת בבן הזוג שלך, אין ספק שאפשר להבין אותך. לכאורה את הצד הפוגע ולכן האחריות לתקן היא עלייך. מה שכן, רגע לפני שאת בוחרת מטפל זוגי ככה סתם, בלי שאת בודקת לגביו כמה שיותר פרטים, כדאי שתדעי שלא כל איש מקצוע מהתחום הזה יוכל לסייע. ממש כפי שלא כל אחד יוכל להציע לכם שירותי תיווך בראשון לציון, כך גם לא כל מטפל זוגי יתאים לך ולבעלך. שווה לך לקרוא כמה שיותר פרטים אודות המטפל, להבין עד כמה הוא רציני ולראות האם הוא באמת איש מקצוע שתוכלי לסמוך עליו ולדעת שהוא יעזור לזוגיות שלך שוב לפרוח.

עוד בנושא תמצאו באתר: https://www.msn-nadlan.co.il.

באותו נושא
זוגיות נכונה
3 הרגלים של זוגות ותיקים

מעוניינים לחזק את הזוגיות ולהכניס שוב את התשוקה? באמצעות שלושה הרגלים של זוגות ותיקים תוכלו להיות בטוחים כי תשיבו את חיי המין שלכם לכפי שהיו

קרא עוד »